Werken bij

Kom werken met plezier

Wij vinden dat onze leerlingen het best mogelijke onderwijs en uitstekende begeleiding verdienen. We zorgen ervoor dat onze school een veilige en gezonde werkplek is waar een gemotiveerd team dagelijks het beste uit de kinderen haalt. We faciliteren en stimuleren dat onze professionals zichzelf blijven ontwikkelen en optimale input leveren. Je bent van harte welkom om eens te kijken of SBO voor jou een passende plek is.

Vacatures

Onderwijsassistent B SBO groep 5

FTE: 1,0
Als onderwijsassistent draag je bij aan het lesgeven aan onze leerlingen in groep 5.

Groepsleerkracht SBO groep 5

FTE: 1.0
In verband met het groeiend leerlingaantal zoeken wij zo spoedig mogelijk een steengoede en gedreven leerkracht voor groep 5 met oog voor elke leerling op SBO de Kristal (WTF 1).

Innovatie

Blijven leren en jezelf ontwikkelen zit in ons DNA. Onze professionals staan niet alleen voor de klas, maar werken ook continu aan onderwijs ontwikkeling. Zoals het kiezen van een nieuwe methode of het ontwikkelen van goed burgerschap. Bij ons krijgt elke medewerker ruimte om te groeien, als mens en als professional. Zo investeren wij in ons onderwijs met het hele team.

Stage

Als stagiair kun je op onze school praktijkervaring opdoen. Je wordt onderdeel van ons team, en krijgt begeleiding door een mentor. Als mbo-student ondersteun je leerkrachten met werkzaamheden. Als pabo-student leer je zelfstandig les te geven aan een groep.

Kom jij je stage bij ons lopen? Mail dan je cv en de functie waar je interesse in hebt naar info@dekristal.nl.

Open sollicitatie

Wil jij een belangrijke bijdrage leveren aan ons onderwijs? Fulltime, in een duobaan, als startende leerkracht of juist als herintreder? Dan horen we graag van je! Mail je cv naar info@dekristal.nl en laat ons weten in welke functie je interesse hebt.

"Het gedrag dat een groep/kind laat zien, vraagt van mij een kritische houding om goed te kijken naar mijn gedrag en dat houdt me scherp."
Leerkracht